Vacature Front office medewerker| Klantenservice / administratief medewerker

Front office medewerker| Klantenservice / administratief medewerker in Numansdorp

Bedrijfsomschrijving

  • Een informele en professionele omgeving met korte lijnen;
  • Een goed salaris afhankelijk van jouw ervaring en prestaties;
  • Een werkgever die met je meedenkt en je mogelijkheden biedt binnen je werk;
  • 25 vakantiedagen (bij een 40-urige werkweek);
  • Alle ruimte om je kennis verder te ontwikkelen binnen onze branche.
Functieomschrijving

Als Front Office Medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die bijdragen aan een soepele werking van onze organisatie. Je verwerkt onder andere binnenkomende orders, facturen en documentatie. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige registratie van gegevens en ondersteun je bij verschillende administratieve projecten. Dankzij jouw klantvriendelijke houding ben je in staat om onze klanten uitstekend van dienst te zijn.

Verantwoordelijkheden:

  • Verwerken en registreren van inkomende orders en facturen;
  • Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor binnenkomende telefoongesprekken;
  • Bezig zijn met contractvernieuwingen;
  • Verzenden van nieuwsbrieven;
  • Beheren en archiveren van administratieve documenten;
  • Communicatie onderhouden met interne afdelingen en leveranciers;
  • Bijdragen aan de optimalisatie van administratieve processen.
Functie-eisen
  • Minimaal een MBO-diploma in een relevant vakgebied, bij voorkeur administratie;
  • Uitstekende communicatieve en administratieve vaardigheden;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail;
  • Goede beheersing van MS Office, met name Outlook en Excel;
  • Communicatief vaardig;
  • Kennis van CRM-systemen.
Arbeidsvoorwaarden

Het hoofdkantoor van onze klant is gevestigd in Numansdorp, met meer dan 55 jaar ervaring binnen de cv-installatiebranche. Het is een familiebedrijf met een rijke historie en ongeveer 40 werknemers. Zij zijn actief in grote delen van Nederland, zoals Zuid-Holland en Noord-Brabant.

Je werkt samen met 40 enthousiaste en leuke collega’s die echt het verschil willen maken voor de klant. Samenwerken, klant- en servicegerichtheid zijn onze belangrijkste kernwaarden. Daarnaast werk je in een branche die volop in beweging is en mogelijkheden biedt om jezelf te blijven ontwikkelen.



Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:1 – 1
Uren per week:36 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via bjorntieleman@mail.werktalent.nl of 31613236373. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hoeksche Waardkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoeksche-waardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hoeksche waard
  2. Front office medewerker| Klantenservice / administratief medewerker WerkTalent 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures