Vacature Logistiek administratief medewerker

Logistiek administratief medewerker in Numansdorp

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie? Hou jij er van om alles te regelenen? Wij zijn voor onze logistieke opdrachtgever op zoek naar een logistiek administratief medewerker. Benieuwd naar de functie en de arbeidsvoorwaarden? Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou
  • Salaris tussen de € 2000,- en € 2900,-
  • Flexibel in uren zowel parttime als fulltime
  • Uitzicht op een vast contract
  • Veel ontwikkelings mogelijkheden
  • Werken in de Hoeksche Waard: Numasdorp
  • 25 vakantiedagen
wie ben jij

Voor deze leuke functie als logistiek administratief medewerker heb je de volgende competenties nodig:

  • Beheersing van de zowel Nederlandse als Engelse taal woord geschrift
  • Computervaardig (microsoft office)
  • Communicatief sterk
  • Stressbestendig
  • Flexibel
wat ga je doen

Bij deze functie begin je eerst met het administratieve gedeelte daarna naarmate je meer ervaring opdoet kan je steeds meer taken op je nemen zoals het vervoer regelen van A naar B.

  • Klanten bellen
  • Expediteurs taken zoals vervoer regelen
  • Administratie werk
waar ga je werken

Onze opdrachtgever bevindt zich met haar kantoor in Numansdorp. Het bedrijf heeft een klantgerichte aanpak, flexibele instelling en hoge mate van betrokkenheid, zo maken ze het verschil. Ze ontwerpe logistieke oplossingen voor het internationale georiënteerde bedrijfsleven. Ze richten zich als "outhouse logistieke afdeling" op middelgrote ondernemingen.

  • 25 vakantiedagen
  • Zowel parttime als fulltime mogelijk
  • Openingstijden van 08:45 tot 17:00
  • Reiskostenvergoeding
  • Geen pensioenregeling
sollicitatie

Interesse in deze baan? Leuk! Solliciteer dan snel via de button of neem telefonisch contact met ons op. We gaan het gesprek met je aan en kijken gelijk of dit de juiste baan is voor jou! Heb je nog vragen, bel ons dan op 0186 60 66 30 of stuur ons een WhatsApp bericht op datzelfde nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Logistiek administratief medewerker
Startdatum:16-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via randstad.hoekschewaard@nl.randstad.com of 0186 60 66 30. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Hoeksche Waardkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoeksche-waardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hoeksche Waard
  2. Logistiek administratief medewerker Randstad 16-10-2023

Bekijk ook andere vacatures