Vacature Salarisadministrateur

Salarisadministrateur in Numansdorp

HR- en salarisadministrateur

5 februari 2024

HR- en salarisadministrateur | 32 - 36 uur

Ben jij de ervaren HR- en salarisadministrateur die zelfstandig, gestructureerd, accuraat en met enthousiasme te werk gaat? Ambieer je een coördinerende rol? En word je blij van het stroomlijnen van procedures en processen, zodat de administratie op rolletjes verloopt? Dan ben jij de collega waar wij naar op zoek zijn!

Je begrijpt als geen ander dat de HR- en salarisadministratie een belangrijke rol heeft in een organisatie waarin de mens centraal staat. Je wordt onderdeel van de Backoffice afdeling die bestaat uit de Backoffice manager, HR- en salarisadministratie, Financiële administratie en Cliëntenadministratie. Je werkt nauw samen met de twee HR-adviseurs.

Wat ga je doen?

In samenwerking met jouw collega's zorg jij er zelfstandig voor dat onze ruim 430 medewerkers tijdig en correct hun salaris maandelijks ontvangen. Uiteraard met alle bijbehorende facetten:

  • Het verwerken én controleren van mutaties, declaraties en de WKR;
  • Correct afhandelen van de belastingen en afdrachten bij relevante partijen;
  • Signaleren van nieuwe (CAO) wetgeving;
  • Toepassen van fiscale regelingen;
  • Doen van (steekproef) controles.

Naast deze inhoudelijke werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor:

  • Optimalisatie van de (werk)processen en procedures van de HR- en salarisadministratie;
  • Wijzigingen signaleren in relevante wet- en regelgeving en beoordeling hiervan op consequenties voor werkprocessen en procedures binnen het administratief deelgebied;
  • Vertaling naar verbeter- en/of beleidsvoorstellen;
  • Dagelijkse coördinatie van de werkzaamheden binnen de HR- en salarisadministratie;
  • D igitaliseren en vereenvoudigen van processen en procedures.

Daarnaast beantwoord je vragen van medewerkers en leidinggevenden. Je weet precies welke informatie nodig is ter ondersteuning van onze HR-adviseurs.

Wat bied jij ?

Je hebt kennis en ervaring van HR- en salarisadministratie. Je hebt plezier in het optimaliseren en verder digitaliseren van processen en procedures en je bent samen met je collega's op zoek naar hoe processen beter of eenvoudiger kunnen. Je hebt een helicopterview waardoor je snel ziet waar processen beter kunnen.

  • Je bent in het bezit van een diploma op HBO niveau, vergelijkbaar met de richting HRM en een PDL-diploma;
  • Je hebt voldoende praktijkervaring om de functie snel zelfstandig op te pakken ;
  • Je bent analytisch sterk;
  • Je hebt affiniteit met ICT-systemen zodat je snel uit de voeten kan met de verschillende systemen: personeels- en salarisadministratie (SDB) en de cliëntadministratie (ONS Nedap);
  • Affiniteit met de cao VVT is een pré.

Wat biedt jou?

Je kunt rekenen op een afwisselende, zelfstandige functie, een prettige werksfeer in een warm en enthousiast team. De standplaats is de locatie Buitensluis in Numansdorp.

  • Een tijdelijk dienstverband van 32 - 36 uur per week;
  • Salaris op basis van opleiding en werkervaring conform cao VVT (FWG50 maximaal €4264,33)
  • Vakantiegeld (8%) en eindejaarsuitkering (8,33%);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Goede pensioenvoorziening conform voorwaarden van PFZW;

Over

is een woon-, zorg- en dienstencentrum in de Hoeksche Waard met twee verpleeghuis locaties; de Buitensluis te Numansdorp en de Open Waard te Oud-Beijerland. betekent 'wij zorgen voor'. Het vertrekpunt van al ons handelen is de vraag en de agenda van klant.

Bij hebben alle functies één ding met elkaar gemeen: Het is dankbaar werk! We werken met ruim 400 medewerkers en vrijwilligers samen voor verschillende doelgroepen, waarvoor wij steun en toeverlaat zijn.

Verder praten?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel, dan gaan we graag met je in gesprek. Heb je vragen, neem dan contact op met Bart Koenders, manager Backoffice, via telefoonnummer .

Wil je solliciteren?

Vul hieronder je gegevens in en verzend deze samen met je motivatiebrief en CV naar HR.

Wanneer je bij ons in dienst komt, vragen wij een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) aan. Daarnaast kijken we in het Waarschuwingsregister Zorg en Welzijn.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Contact met

Functie:salarisadministrateur
Startdatum:04-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4264 – 4264
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Alerimus via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hoeksche Waardkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoeksche-waardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hoeksche Waard
  2. Salarisadministrateur Alerimus 04-02-2024

Bekijk ook andere vacatures