Vacature Medewerker Bedrijfsvoering & Financiële Administratie

Medewerker Bedrijfsvoering & Financiële Administratie in Numansdorp

Medewerker Bedrijfsvoering & Financiële administratie

Contracturen

Werken in de Hoeksche Waard!

Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega's die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!

Waar kom je te werken?

In deze functie werk je samen met de collega's van de binnen- en buitendienst. Deze functie maakt onderdeel uit van het team buitendienst, dat samen met het team beheer openbare ruimte (BOR) verantwoordelijk is voor het beheer en onderhoud van de gehele openbare ruimte van de gemeente Hoeksche Waard. Het team buitendienst is opgedeeld in verschillende disciplines van wegen, groen tot riolering. Als medewerker bedrijfsvoering & financiële administratie ben je als enige verantwoordelijk voor de inrichting, beheer en controle van (financiële) administraties van de buitendienst en je wordt daarbij ondersteund door een beheerder van het bedrijfsbureau. Met het team inkoop worden aanbestedingen voorbereid en uitgewerkt. Zo programma's van eisen opgesteld, consensusbesprekingen georganiseerd en is er sprake van contractbeheer. Voor kleinere aankopen worden offertes uitgevraagd en deze worden administratief afgewikkeld. Je bent hierbij ook deels verantwoordelijk voor de uitrol van aanschaf van nieuw materieel en kleding en de processen rondom schoonmaak, catering en werkkleding. Met de P&C cyclus worden afschrijvingstermijnen bewaakt en investeringsvoorstellen voorbereid op basis van beheergegevens voor het management. Er worden gegevens verzameld voor burap en managementinformatie en er worden analyses van de budgetten gemaakt. Het is jouw verantwoordelijkheid om deze gegevens op te leveren.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark, waarbij binnen de beleidskaders, wet- en regelgeving, controles en rapportages plaatsvinden
  • Je zorgt voor het contractbeheer en de spendanalyse voor alle contracten van de buitendienst, dit geldt ook voor toekomstige inkooptrajecten.
  • Je maakt voorstellen voor de harmonisering van werkprocessen en werkt deze verder uit voor implementatie
  • Je bewaakt de financiële voortgang m.b.t. facturen en ondersteunt de teammanager met de budgetbewaking en efficiënte inrichting daarvan, daarnaast zorg jij voor de zomer- en slotrapportages, het meerjareninvesteringsplan en de perspectiefnota, dit stem je tijdig af met de financieel adviseur
  • Je houdt de registratie en voortgang van schades bij waarbij ook onderzoek naar consequenties voor verzekering gedaan wordt
  • Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van administraties in het kader van ARBO-aangelegenheden
  • Je geeft sturing aan 3 beheerders van het bedrijfsbureau in de disciplines facturatie, klachten en meldingen en werfbeheer

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Bestuurskunde, Bedrijfskunde of een andere financiële opleiding;
  • Ervaring in een vergelijkbare rol is een pre, maar een proactieve en ambitieuze schoolverlater met een relevante opleiding is ook van harte welkom;
  • Je hebt ervaring met organiseren, inzicht in processen en het financiële component;
  • Je bent digitaal en systeemvaardig (MS365/Teams/Excel);
  • Qua persoonlijkheid pas je het beste bij deze functie als je je verantwoordelijk voelt, over analytisch vermogen beschikt, je enthousiast en proactief bent, zaken naar je toe trekt, organiseren leuk vindt en graag dingen aanpakt. Je bent flexibel, kan goed zelfstandig werken en bent energiek.

Waarom kies je voor ons?

We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris dat minimaal € 3317,00 en maximaal € 4752,00 (schaal 9, HR21 medewerker bedrijfsvoering I) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek en uitzicht op een vast dienstverband na 1 jaar;
  • Een informele sfeer met sociale en gedreven collega's die samenwerken belangrijk vinden;
  • Een intern opleidingsaanbod (Hoeksche Campus) met diverse trainingen & opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioen bij het ABP, reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding, mobiele telefoon, laptop en een Individueel Keuzebudget (IKB). In dit budget zit je vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Je kunt dit budget uit laten betalen wanneer jij dat wilt, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een externe opleiding voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Word jij enthousiast van deze functie? Dan ontvangen we je cv en motivatie graag uiterlijk 28 december.

Vragen?



Functie:medewerker financiële administratie
Startdatum:28-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3317 – 4752
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Hoeksche Waard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hoeksche Waardkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoeksche-waardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hoeksche Waard
  2. Medewerker Bedrijfsvoering & Financiële Administratie Gemeente Hoeksche Waard 28-12-2023

Bekijk ook andere vacatures