Medewerker Bedrijfsvoering & Financiële administratie
Contracturen
Werken in de Hoeksche Waard!
Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega's die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!
Waar kom je te werken?
In deze functie werk je samen met de collega's van de binnen- en buitendienst. Deze functie maakt onderdeel uit van het team buitendienst, dat samen met het team beheer openbare ruimte (BOR) verantwoordelijk is voor het beheer en onderhoud van de gehele openbare ruimte van de gemeente Hoeksche Waard. Het team buitendienst is opgedeeld in verschillende disciplines van wegen, groen tot riolering. Als medewerker bedrijfsvoering & financiële administratie ben je als enige verantwoordelijk voor de inrichting, beheer en controle van (financiële) administraties van de buitendienst en je wordt daarbij ondersteund door een beheerder van het bedrijfsbureau. Met het team inkoop worden aanbestedingen voorbereid en uitgewerkt. Zo programma's van eisen opgesteld, consensusbesprekingen georganiseerd en is er sprake van contractbeheer. Voor kleinere aankopen worden offertes uitgevraagd en deze worden administratief afgewikkeld. Je bent hierbij ook deels verantwoordelijk voor de uitrol van aanschaf van nieuw materieel en kleding en de processen rondom schoonmaak, catering en werkkleding. Met de P&C cyclus worden afschrijvingstermijnen bewaakt en investeringsvoorstellen voorbereid op basis van beheergegevens voor het management. Er worden gegevens verzameld voor burap en managementinformatie en er worden analyses van de budgetten gemaakt. Het is jouw verantwoordelijkheid om deze gegevens op te leveren.
Wat ga je doen?
Wie ben jij?
Waarom kies je voor ons?
We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:
Word jij enthousiast van deze functie? Dan ontvangen we je cv en motivatie graag uiterlijk 28 december.
Vragen?
Functie: | medewerker financiële administratie |
Startdatum: | 28-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3317 – 4752 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Hoeksche Waard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hoeksche Waardkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoeksche-waardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hoeksche Waard via hoekschewaardkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hoekschewaardkrant.nl.
© hoekschewaardkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.